Tuesday, March 22, 2011

Sebelum Cahaya- LETTO

    
Pagi tadi semasa on the way nak pi opis aku terdengar lagu ni dalam kereta, terus fikiran ku teringat pada seseorang. Seseorang yang pernah kata kat aku dia suka lagu ni dan minta aku supaya tolong ingat lagu ni. Aku ingat lagi waktu dia bagitau aku pun dah lewat pagi. Bila terdengar lagu ni akan timbul satu perasaan sedih yang sukar aku gambarkan.

 So sampai sekarang bila aku terdengar lagu ni aku akan teringat pada dia. Dia...dia yang pernah bertahkta di hati ni, dia yang pernah bagi aku kebahagiaan, dia yang pernah buat aku ketawa dan gembira, dia yang pernah aku sayang, dia yang pernah aku rindu,  dia yang pernah melengkapkan kehidupan aku...dialah segalanya bagi aku....

Tapi ape yang kita suka tak mugkin akan dimiliki...Adakalanya kita terpaksa bekorban untuk orang yang kita sayang..kita terpaksa tinggalkan dia untuk kebahagiaan dirinya...Kasih sayang sesama manusia bukan kekal abadi, hanya kasih sayang Allah yang kekal selamanya. Anggap la ia sekadar mimpi indah..hehehe..peace no war...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...